Back on track!

Hejsan alla söta,

Jag är tillbaka! Har haft en paus pga att allt har vart väldigt jobbigt och massa har hänt.
Vilket jag inte tar upp i bloggen dessvärre.
Men nu är det definitivt bättre och jag är tillbaka med nya tag, härligt att säga faktiskt!

Just nu sitter jag i landvetter med min kära vän emelie, vi kom hit igår och skall stanna tills på söndag. Riktigt härligt om jag ska säga det själv :) .. Hon är hundvakt till sin pappas vovvar, stora björnar vill jag lova!
Vi har ätit tacos och grejer idag, och igår var vi ute på kvällpromenad med hundarna i en timma. Vilse i skogen, ja där kan vi snacka om emelie och emma-style. Pulsa i snö, jobbigt men härligt!

Nu ska vi väl kanske hitta på något, valpen har damp på mattan som ligger på golvet. Lite kul ;)

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0