hektisk dag

Hej alla fina ♥ .. och fula ;)

Detta har minst sagt vart en hektisk dag vill jag lova! Var i skolan i ca. 25 min så fick vi sluta, jag och tova åkte på hemligt uppdrag. Sen åkte vi buss från kållered till mölndal - från mölndal till brunnsparken - och från brunnsparken till frölunda torg. Vilken jävla resa, efter det gick jag hem till Tanya för Andreas var där, sen gick vi iväg och gjorde lite ärenden och prang typ fram och tillbaka 750 gånger! Pain i mina fötter.

Nu är vi båda hemma och min älskling ska sova med mig ikväll, sköönt! Sen imorgon är det fredag och andreas ska ha léo + passa sin kusin så det blir mysdag imorgon och på lördag får vi se vad som händer.
Just nu känner jag för att köpa en jävla spritflaska och supa upp hela den, men de går över förhoppningsvis! ;)
Mår fortfarande skit, men ibland får man lägga på ett fake smile, ganska hemskt att säga men jag är nästan van med tanke på att det gör jag ofta. Speciellt efter förra året, vilket va ett jobbigt år för mig. Varför behöver vi inte gå in på.. Kanske ni får reda på någon annan dag framöver.

Nu ska jag kika lite på facebook och andra onödiga sidor, sen mysa med min älskling!

Puss & kram! ♥


2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0