kvällsbloggning

Hej :)

Har inte vart på något vidare blogghumör idag, har inte mått på topp om man ska formulera sig så.
Hoppas alla har haft en underbar helg, för de har inte jag!
Eller den har vart helt okej, hade bara väldigt tråkigt igår och en jobbig natt eftersom jag var helt ensam hemma, kände mig väldigt ensam! haha (a)
Imon är det skola igen, börjar 12.10 och slutar 16.00, men brukar allt kunna smita iväg lite tidigare.. Anyway något annat positivt är ju att pengarna kommer denna veckan! :D .. Det är fan inte fel, har vart pengarlös sen 26 Decemer, då gick 2400;- till rean, hahah ..

Men nu ska jag ta det lugnt och dricka en kopp te!
Vill bara säga att Tova och meduza, ni är bäst. Vad skulle jag gjort utan er? ♥

Puss och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0