sten i hjärtat

Hej alla söta! ♥

Har inte bloggat något alls sen imorse, denna dagen har vart åt helvete och jag önskade att den aldrig existerat. Skolan från 08.20 till halv 3 ungefär, sen hem till andreas och väcka liv i honom och efter det var vi hos hans mormor med léo och sen hem till tanya.

Nu är jag hemma iaf, mår skit rent ut sagt. Lipar floder och mitt hjärta är en stor jävla sten, hur i helvete kommer jag må efter detta. fan också.

Har sutitt med min mamma nu i säkert en timma och pratat, hon är bäst!
Hon står bakom mig i allt ♥

Ska sova nu helt ensam, hatar det. Andreas är hos tanya, men jag ville sova hemma!

God natt.



så här känner jag mig just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0