trött!

God morgon.

Fy satan va trött jag är, kände hur borta jag var när min klocka ringde på morgonen asså!
börjar 08.20 idag, nya schemat suger på fredagar. Innan började jag 10 .. hmm, menmen.. Jag slutar 45 min tidigare än innan iaf, så nått positivt är det väl! ;)

Idag tror jag att vi ska börja med hudvård på hantverken, gud va kul! Tycker sånt är jättespännande, nu har vi ju liksom grundutbildningen i naglar också så kommer hudvård. Finnemang!
Idag ska jag mysa med andreas och leo när jag kommer hem, vet inte om andreas skulle passa sin kusin, men det märker vi..

Gud va trött jag är, orkar inte hålla ögonen öppna & tova har säkert försovit sig idag!
Men vi hörs senare,

TTYL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0