Måndag ..

Hejsan!

Idag har vart den jobbigaste dagen jag någonsin vart med om, vill inte gå in på exakt vad som hänt och gjorts. Men sövdes imorse och låg på sjukhuset till halv 2 ungerfär.
Jag ångrar mig redan,
känner mig helt tom, jag vill spola tillbaka tiden och tänka på mig själv. Vad fan har jag utsatt mig för, detta kommer få mig att må så sjukt dåligt under så lång tid..
Varför i helvete gjorde jag det, varför!
Har inte ens vart i skolan än sen lovet var slut, var ledig förra veckan pga idag, sen är jag ledig idag och imorgon. Så får vi se om jag orkar gå till skolan på onsdag, jag är inte säker. Vill inte låta detta äta upp mig precis som allt annat i mitt liv, jag är en stark människa som vart med om så mycket skit i mitt liv.

Måste tänka positivt! För jag är en positiv människa.
Men hur mycket ska en tjej som jag orka bära? Det är frågan ..

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0