Shoppa + Chailatte (Y)

Tjohejsan sweeties!

Nu är jag hemma efter en dag på torget, hehe. Det blev lite shopping, och en chailatte ute i solen! Perfekt dag enligt mig, synd att man är fattig och nu äger max 100 kr! Haha, men imon ska jag lämna tillbaka en midjekjol som jag köpte förut, den var inte lika snygg som jag uppfattade det i affären. Så det blir ju lite pengar tillbaka där, men dem kan man ju spara till helgen så man kanske kan få sig lite vin eller nått och supa sig asfull på ;) .. hahahaha!

Sen köpte jag en skitsnygg BH och matchande trosor, ett par trosor till och en vit tröja med dragkedja från new yorker och solpuder :) .. Kände att jag kanske inte behöver köpa foundation nu när jag börjat sola? Den lär ju bli för blek om några dagar så det känns lite onödigt speciellt när jag redan har en som inte är slut utan lär räcka i 1-2 veckor till ;) .. haha.

Jag är ledig torsdag & fredag också sen så på måndag är det nya tag i skolan. Då ska jag ta mig fan satsa allt jag har, men idag har jag vart duktig också. Gjort ett arbete till skolan, måste bara intervjua en frisör/nagelteknolog/hudterapeut så är det klart sen! Känns riktigt bra!

Nu ska jag dricka lite te och kolla på min snygga BH ;) .. nej jag skoja bara, men nått ska jag allt göra!

Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0