Solat,shoppa och träffa Meduza

Hejsan svejsan! ♥

Nu är jag strax på G till troget, ska möta Meduza för lite shopping och kanske lunch. Vi får se vad det blir, men något kul blir det väl allt iaf. Haha
Idag gick jag faktiskt upp i tid för en gångs skull --> 9!, de blev dock ingen skola för jag känner att jag orkar inte det än, face the reallity .. känns jobbigt, men dock måste jag ju det oavsett vad jag vill. Idag mår jag iaf någorlunda okej, det är soligt ute idag igen och känner mig ändå rätt glad.

Imorse när jag vaknade stack jag till sportlife och solade, sköönt ;) .. känner mig inte lika blek längre, även om jag fortfarande är det så har jag allt fått liiiite färg iaf ;D .. haha!

Nu ska jag till bussen för att möta upp lilla meduza, vi hörs senare!

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0