Solig dag

Hej,

Idag har vart en relativt bra dag, haft ont i magen och massa annat shit men that's life .. Det var sjukt soligt imorse när jag vaknade, tyckte det var jättehärligt faktiskt. Nu kanske vi kan få en härlig vår trots allt! ;) .. Tog bort vår fina ljusslinga och "gran-sak" på balkongräcket, kände att det kanske var dags + att jag hjälpte till hemma lite! Good for me, haha.

Sen så har jag bara tagit det lugnt idag, har blivit otroligt blek senaste veckorna pga att jag inte har solat nått, så idag fick jag tummen ur och gick iväg och sola. Känner mig redan lite brunare, imon ska jag sola igen. Så man kan få igång pigmentet lite. Haha, Sen när jag kom hem så satt jag vid datan sen kom pappsen hem och vi kollade Beck, Gunvald Larsson. Kan man älska honom mer eller? Han é ju bara för bra! Klockren verkligen.
Sen så har jag även diskat och träffat Carro idag också, mysigt. Det var ett tag sen vi träffades, så vi satt och snacka massa skit och så. Mycket trevligt! :)

Nu har jag precis ätit mat, har knappt haft någon matlust och har väl inte det nu heller. Men har iaf fått i mig lite pyttipanna nu så man slipper tjatet!

Nu ska jag facebook:a lite ;) , sen blir det desperate housewives klockan 21.00!

Kram till er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0